autumn1.jpgautumn2.jpgautumn3.jpgautumn4.jpgautumnl2004.jpgb-civl.jpgcin-ema2.jpgcin-ema4.jpgcin-lars.jpgdance-medea4.jpgdance-medea5.jpgdance-medea6.jpgdance-pina.jpgdance-pina6.jpgi-elytis.jpgio-poseidon.jpgippeas.jpgkori.jpgmus-cycladic.jpgmus-matia-bw.jpgmus-matia.jpgmus-matia2.jpgmus-matia3.jpgmus-matia4.jpgmus-pia1.jpgmus-piano1.jpgmus-piano2.jpgmus-violin3.jpg

Υλικό για εκπαιδευτικούς και σχολεία, Εργαστήριο σχολικής ψυχολογίας ΕΚΠΑ

Χατζηχρήστου, X., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Κ., Λιανός, Π., Γεωργουλέας, Γ., Φραγκιαδάκη,  Δ., Αθανασίου, Δ., Μίχου, Σ. (2020). ΕπαναΣυνδεόμαστε στο Σχολείο: Οι e-ιστορίες στην τάξη. Χρήσιμες επισημάνσεις για τη μετάβαση στην ηλεκτρονική τάξη και τη διαχείριση συζητήσεων που είναι πιθανό να προκύψουν σε σχέση με τη δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε & Δραστηριότητες ενδυνάμωσης κοινωνικών και συναισθηματικών δεσμών στην ηλεκτρονική τάξη για την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας μαθητών σε περιόδους που έχει ανασταλεί η λειτουργία των σχολείων λόγω έκτακτων συνθηκών. Η περίπτωση του Covid-19. Αθήνα: Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ.

Ιστοσελίδα Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας

Joomla templates by a4joomla