Ομάδα Α (καθηγητές θεωρητικών μαθημάτων)Τα παραδείγματα θα αναφέρονται σε θεωρητικά μαθήματα. |
Ώρες |
Ομάδα Β(Καθηγητές θετικών επιστημών)Τα παραδείγματα θα αναφέρονται σε θετικά μαθήματα. |
Προσέλευση |
9:15 |
Προσέλευση |
Πώς διακρίνονται μαθητές με υψηλό δυναμικό (potential); |
09:30 –09:45 |
Πώς διακρίνονται μαθητές με υψηλό δυναμικό (potential); |
Διδακτικές στρατηγικές που στοχεύουν στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών |
09:45 – 11:15 |
Διδακτικές στρατηγικές που στοχεύουν στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών |
Διάλειμμα |
11:15 – 11:30 |
Διάλειμμα |
Τεχνικές άτυπης ανατροφοδότησης της μάθησης |
11:30 – 12:15 |
Τεχνικές άτυπης ανατροφοδότησης της μάθησης |
Συμπεράσματα – συζήτηση |
12:15 – 13:00 |
Συμπεράσματα – συζήτηση |